Sabtu, 29 November 2008

CaHaYa DuNia....

Bismillah....

Jam sudah lewat. Hujan belum brenti.. aku pae lagi... tido ah... sejuk, sejuk mmg sedap tido... bangun subuh tadi pun lewat skit.. heheheh... ops... tapi ape yang penting, kucing aku, "mek 'tok" dah beranak... yea, yea, yea... anak2nya 3 ekor... tak tau la kalau2 ade lagi yg blum kuar... hehehe... comel sangat... akhirnya melihat cahaya dunia juga anak "mek 'tok" ni... aku pun terkejut jugak... bukan ape. time aku ambik wuduk subuh tapi ade je dia main2.. dah siap smayang ma aku kata dah beranak.. dalam bilik ma aku lak tu.. hahaha... apepun, aku tunggu masa nak bagi nama... dapat jugak aku anak baru... (walaupun bukan anak orang n anak sendiri).. hehehe...

6 ulasan:

anntaj berkata...

kucing awak eh yg nama 'mek tok' tu...
ehhehe

MiSS MiMieY berkata...

a'a.. kucing saya... ade masa saya post pic nye... heheh...

anntaj berkata...

alaa..musti comel...
nanti postkan 'mek tok' yer..:)

MiSS MiMieY berkata...

nak post macam mane 'mek tok'.. dia nak jaga anak dia.. nati saya post gambar jer.. hehehh..

.: buat lawak:.

Letting the time pass me by berkata...

Tahniah kerana dapat anak baru...

Selamat menjaga anak-anak tu.. kalau ade gambar psot la kat blog nie...

MiSS MiMieY berkata...

boleh aje... nanti saya post.. just line tak ok.. dh nk post web cannot serve lak.. dh tu hilang.. papepun nati saya cuba.. thanks.