Khamis, 14 April 2011

~ LOJING~

Hurm.... bila melalui perjalanan yg jauh, terasa penat sangat,, ditambah plak drive sendiri... Wahh!!! bangga... Lagi bangga bila dapat bawak STORM... hahaha

P/s untuk ABAH:-
" Abah, imi dah berjaya lalu 4 negeri.walaupun drive tuk 3 negeri... So, boleh kasi imi kereta besar...hahahha.. Tak nak kasi duit, imi beli sendiri lagi MELETOP...=)"

sebenarnya, abah aku ni ade SEJIBIK (sesaje) kereta.. Mak oi nk sentuh tak dapet apatah nak bwak.. (time dia ok, kasi jugak) ehehehee....


Bercakap sal drive kete, aku sebenarnya bru balik dari Shooting kat Lojing Gua Musang... Ni pegi tuk second time... bersama Robot, Aiman, Harry...

First Time g dulu ng Abah, Harry, Akif, and Fiza (my sis)...

Saje nk ngada... Gi dulu ade gak singgah cameron sbb Lojing tu tak jauh pown ng cameron.. G sekarang, siap tdo kt cameron... (tp lam kete) (gila kesian)..hahha..

Perjalanan mula dari Shah Alam - Kl - Kuantan - Cameron -Lojing -Cameron - Kota Bharu, kelantan, Terengganu, Kuantan - Kl - Shah Alam... Sume ni dalam tempoh masa 24 jam...

Best sesangat....

First Time g....


Dari Kota Bharu

Abah aku

Harry

harry, akif, aku, abah,,, pic by fiza


fiza


fiza 2

Abah pilih strawberi

anak beranak

Mat akif

Second Time lak......

1- aku drive.. 2- tempat kami tido

3- beria nk cr makanan 4- makan blakang kete

5- ngan anak orang asli, anep...


Sangat best... Nk wat trip lagi....







Tiada ulasan: