Sabtu, 16 Mei 2009

~Betul Ke???~

"Pinjam hp jap. Nak ambik No."
"Nak cari No Sape"
"Adalah... Bak je"
"Cakap lah"

Tup.. tup.. tup... Last2 hp tu aku bagi...

"Jauh sikit.. Nati ape orang kata.. Takyah risau. nak tgok No je"
" Tgok la. Cepat skit. Dah mgrib."

WROMMMM....
DIA bawa lari hpku??

Apa patut aku buat???

10 ulasan:

Bean Jinai berkata...

Manis..!! Bukan dia punya blog, tapi tuan Blog..!

IxoR@ berkata...

La..sape yg ambik hp tu?

Nape bagi kat dia...?

Ermm....konfius!

AzRi AzyAn berkata...

hrm..siapa kah gerangan org yg amik fon tu?

nizamsani berkata...

heh?hp dilarikan?

MiSS MiMieY berkata...

bean jinai>>> thanks...

sis Ixor@>>>
org yg dikenali.. dia jz nk mabik no hp tapi bw lari... nak buat cam ne... Sabar je...

Sis Azry AzyAn>>>
org kita kenal tapi tk sngka buat macam tu.. nk dijadikan kes...

nizansani>>>
hidup.. mcam ni la... nak jadikan kes, hp pun dilarikan...

khaLifah feDi berkata...

emm gilak punyer urg..!!

tiara berkata...

adik kenal skatype ker??kalu kenal leh tolg budak foro media..diaorg tgh carik skatype..

ni link dia..

http://www.fotomedia.com.my/forum/showthread.php?t=7423&page=21

Farhan berkata...

ape cerite hp anda itu?..

RainMe LeoBellicose berkata...

baiknya ko dgn org yang pinjam Hp tu...
Pinjam ke apanama tu..

anntaj berkata...

bahaya sungguh adik mimiey ni...
nasib baik adik ok...
:)