Ahad, 2 Ogos 2009

~ aPaKaH PeRaSaaN iNi???~

Terlalu banyak yg difikirkan.. Apakah terjadi???

Assigment yg banyak buat aku pening.. Tambahan pula bila tangguh kerja.. Tu satu hal... Tapi ada hal lain yg aku selalu terpikir.. Apa perasaan yg aku alami ni....

AaaHHH!!!!

DIA????

DIA SAPE????

Penah dulu dia hadir dalam hidup... Tapi satu perpisahan terjadi tanpa dirancang dan tanpa disangka...

2 Tahun berlalu tanpa khabar yg tak seberapa.

Pertemuan kali ni buat kami kembali pada kenangan lama....

Patutkah aku bersamanya lagi???

kawan, sahabat, teman,,,,,....

3 ulasan:

Bro Framestone berkata...

duhai teman bisa kau fahami sandiwara ini he..23x

tnya hati... fikirkan kembali

kawan?
ko senang aku senang...ko susah aku blah

sahabat?
ko senang aku tumpang senang... ko susah, aku tumpangkan ko bersam ku

teman?
ko sakit aku pujuk... ku sakit ko membawa diri dan mungkin tamat di situ hendakNya

fikir2kan la...
out of topic--> dah lame xdtg ke blog nie... bro menjejaki semula rakan2 blogge ryg pernah jejak di blog bro

Tanpa Nama berkata...

KAWAN saje klu itu lebih bermakna mimiey..


slmt berpose miss mimiey......

MiSS MiMieY berkata...

dia sahabat..... mungkin....